جاذبه های گردشگری دبی
نوشته شده توسط : suzi

دبی اسپورت سیتی  :

شهر ورزشی دبی یا دبی اسپورت سیتی در کنار بزرگراه امارت در جنوب جمیرا ویلاج قرار دارد . این شهر دارای طرح بسیار زیبایی می باشد و امکانات لازم برا یتمامی ورزشها در بالاترین سطح ممکن , پیش بینی شده است و مرکز جهانی بسیاری از رشته های ورزشی در آینده ای نه چندان دور خواهد بود . در کنار تاسیسات ورزشی و استادیوم های پیش بینی شده در تور دبی آذر 94دبی اسپورت سیتی امکانات اقامتی بسیار زیادی نیز در نظر گرفته شده است . برج اسپورتس 2 در غرب شهر ورزشی دبی قرار گرفته است و مشرف به زمین گلف می باشد .

 

 

قسمت های مختلف دبی اسپورت سیتی :

استادیوم ها (مجتمع ورزشی): دبی اسپورت سیتی دارای 4 استادیوم پیشرفته و مجهز به آخرین فناوریهایی خواهد بود که قادر به برگزار یمسابقات مهم بین المللی هستند .

آکادمی های ورزشی

زمین گلف

امکانات و تاسیسات سایر ورزش ها

مناطق مسکونی و هتل ها

 


 

 

دبی مارینا

این شهر که قلب دبی به شمار می آید در خیابان ساحلی جمیرا نیزواقع شده است. دبی مارینا دارای صد هزار سکنه است و از مهمترین شهرها برای محل سکونت است . دبی مارینا طولی به اندازه چهار کیلومتر دارد و دارای سواحل زیبا همراه با قایقرانی و انواع رستورانها و کافه ها در کنار این سواحل زیبا است . دبی مارینا دارای دویست برج مرتفع و آسمانخراش نیز می باشد گردشگران تور دبی می توانند به دیدن این شهر بروند .تور دبی پاییز 94

 

 

 


پارک آبی ام القوین دبی

 

 

 

 

 

 

 

این پارک آبی در شهر ام القوین و خارج از شهر دبی قرار دارد با تفریحات و سرگرمی های جذاب از بزرگترین پارکهای آبیاست.در این پارک به مسافرین پلاژ اجاره داده می شود که برای ساکنان پلاژ هزینه ی این تفریحات کمتر است.تور دبی پاییز 94هزینه بلیط ورودی برای بزرگسالان چهل درهم و برای کودکان پنج تا یازده سال بیست درهم است. گردشگران تور دبی با تهیه بلیط می توانند در این پارک به تفریح بپردازند .

 


دلفیناریوم دبی

پارک دلفین های دبی بسیار تفریحی و دیدنی است این پارک که سرپوشیده است زیر نظر دولت امارات است.این پارک دلفینهایکی از بزرگترین مکانهای تفریحی دبی است که در مرکز شهر ست.و برنامه های هیجان انگیزی در این پارک برگزار می شود.تور دبی پاییز 94گردشگران تور دبی میتوانند با دلفینها شنا و یا بازی کنند.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: